Facebook WhatsApp WhatsApp Skype Messenger
Zapomněli jste heslo?

Dnešní pohybové espresso

Kobra + Lezení na zeď - Okurky

Kobra + Lezení na zeď - Okurky

Kardio
Objem
Mobilita
Číst více

  • Pokud nezvládáte první cvik, položte si lokty. 
  • U druhého cviku dojděte, tam kde se cítíte. 
  • Držím vám palce.  :)

Zvedání se v 90 stupních a mobilita kyčlí v polodřepu - kyčle

Zvedání se v 90 stupních a mobilita kyčlí v polodřepu - kyčle

Kardio
Objem
Mobilita
Číst více

  • Cviky vám pomohou na posílení nohou a hýždí, když máte pocit "placatého zadku" nebo bolesti v dolní části zad. 

Pozice na čtyřech a rolování páteře - core

Pozice na čtyřech a rolování páteře - core

Kardio
Objem
Mobilita
Číst více

  • V pozici na čtyřech si zkuste chodit po celé místnosti, nemusíte být jen na podložce. :)
  • Při pohybu v kyčlích se soustředte na svá zasazená žebra, aby byla co nejvíce “přilepena” k páteři. 
  • Zpomalte.  :)

ZADEJTE KÓD PLATBY

Kód platby najdete ve výpisu transakcí platební karty, s níž jste zaplatili. Po přihlášení do vašeho online bankovnictví hledejte položku s označením GOPAY *http://RADEKLACI.CZ .

PROGRAM 15 MINUT PRO TEBE

Pohybové espresso

Pohybové espresso

Tyto krátké, ale intenzivní cvičební sekvence jsem navrhl tak, aby efektivně využily každou minutu vašeho dne a přinesly výsledky, které ihned pocítíte. A abyste dosáhli větší psychické odolnosti, zbavili se hrbu na zádech a celkově dosáhli větší spokojenosti není potřeba mnoho.

JEDINÉ, CO JE POTŘEBA, JE SOUSTŘEDIT SE NA VAŠICH 15 MINUT KAŽDÝ DEN.


Jo, a ještě koště (stačí násada) a cvičit můžete klidně v pyžamu, pokud je vám pohodlné. :)

JDU DO TOHO ZA 820 Kč měsíčně

Kontaktujte mě

contactme

Děkuji, ozvu se vám hned, jak to půjde.